Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

ΑΞΙΟΜΙΜΗΤΗ ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ: H συνέντευξη του Ηγούμενου της Μονής Βατοπεδίου, Εφραίμ, που έδωσε στο «ΘΕΜΑ»

undefinedΔεν έχω μετανιώσει και δεν έχασα ούτε πέντε λεπτά από τον ύπνο μου για την υπόθεση της λίμνης Βιστωνίδας δηλώνει σε συνέντευξη του στο «ΘΕΜΑ» ο ηγούμενος  της Μονής Βατοπεδίου, Εφραίμ, λίγες μόνο ημέρες μετά την επίσημη αποκατάσταση του στην ηγεσία του αγιορείτικου μοναστηριού.
Υποστηρίζει ότι είναι θύμα πολιτικών αντιπαραθέσεων και ότι τον χρησιμοποίησαν οι πολιτικοί στις μεταξύ τους συγκρούσεις.
Ανοίγει όμως την… αγκαλιά του προς τους βουλευτές και τους υπουργούς δικαιολογώντας τους για το γεγονός ότι ακόμη τον αποφεύγουν: «Τώρα φοβούνται να έρθουν, θα  τους περάσει όμως».
Δεν ξεχνάει, τέλος, τον φίλο του κ. Θεόδωρο Ρουσόπουλο, αναφέροντας  χαρακτηριστικά ότι για τον πρώην υπουργό έχω πάντα ανοιχτή την πύλη της καρδιάς μου και την πύλη της Μονής μου…»
Πως πέρασαν τα δυόμισι χρόνια μακριά από τα καθήκοντά σας ως ηγούμενου της Μονής Βατοπεδίου;
Πάρα πολύ καλά. Ξέρετε, ο μοναχός τα βλέπει με άλλον φακό τα πράγματα, ούτε μοιρολατρικά ούτε κακομοίρικα. Ευκαιρία να ξεκουραστώ κιόλας.

Πως αντιμετωπίσατε την προσωπική σας περιπέτεια στην υπόθεση της  λίμνης Βιστωνίδας;
Πιστεύουμε πάντα στην πρόνοια και χάρη του Θεού. Λατρεύουμε τον Χριστό που μας προτρέπει σε αυτή τη ζωή.
Ένας μοναχός που δεν περιμένει κοινωνικές αναγνωρίσεις δεν τον πολυλυπεί αυτό το πράγμα.
Ποιο συμπέρασμα βγάλατε από όλη αυτή την ιστορία;
Είναι μια συκοφαντία πραγματική, μια δυσφήμηση του έργου της μονής, αλλά και εμού προσωπικά βέβαια.
Δεν άφησα την καρδιά μου να μνησικακήσει έστω και ένα δευτερόλεπτο, διότι ας πει ό,τι θέλει ο καθένας. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν, ούτε έχω παράπονο από κανέναν.
Από ποιους παράγοντες πιστεύετε ότι προέρχεται αυτή η συκοφαντία;
Στην ουσία, εμείς είμαστε θύμα πολιτικών αντιπαραθέσεων.
Το πιστεύετε αυτό, ότι υπήρξε δηλαδή πολιτική εκμετάλλευση της  υπόθεσης;
Οπωσδήποτε.
Από ποιους; Από την παρούσα κυβέρνηση;
Από τους πολιτικούς. Mας χρησιμοποίησαν. Αξιοποίησαν το θέμα το δικό μας. Εμείς όμως τους αμνηστεύουμε όλους.
Θεωρείτε δηλαδή ότι επωφελήθηκαν κάποιοι πολιτικοί;
Οπωσδήποτε.
Ύστερα από όλο αυτό το διάστημα υπάρχει κάτι για το οποίο αναθεωρείτε στην υπόθεση των ανταλλαγών, ώστε να μην προκαλούνταν το δημόσιο αίσθημα;
Εμείς δεν κάναμε κάτι για να προκαλέσουμε. Εμείς κάναμε ό,τι κάνει κάθε πολίτης και κάθε όργανο του κράτους.
Ένα νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου πήγε να διεκδικήσει με δημοκρατικό τρόπο τα δίκαιά του. Δεν κάναμε τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο.
Οπότε δεν έχετε μετανιώσει για κάτι σε αυτή την ιστορία;
Όχι, δεν έχω μετανιώσει και νομίζω ότι έκανα το καθήκον μου.
Κοιμάστε ήσυχος τα βράδια;
Δεν έχασα ούτε πέντε λεπτά από τον ύπνο μου.
Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί για την πνευματική σχέση που είχατε με μέλη της προηγούμενα κυβέρνησης…
Ακούστε, εγώ δεν είμαι ενταγμένος σε κανένα κόμμα. Έχω σχέση με όποιον με πλησιάζει και οι σχέσεις μου είναι πάντα πνευματικές. Δεν είναι με μέλη μόνο της προηγούμενης κυβέρνησης αλλά με μέλη όλων των κυβερνήσεων και αρκετοί ε αυτών αποκτούσαν μια πνευματική σχέση μαζί μου, διότι και οι πολιτικοί είναι ποιμενόμενοι άνθρωποι.
Και αυτοί είναι άνθρωποι που έχουν προβλήματα και θέλουν τον παρηγορητικό λόγο.
Πολλά έχουν γραφτεί και για τη σχέση σας με τον πρώην υπουργό Επικρατείας κ. Θεόδωρο Ρουσόπουλο. Σήμερα υπάρχουν μεταξύ σας σχέσεις;
Ακούστε, εγώ πάντα δέχομαι όποιον θέλει να με συναντήσει και έχω πνευματική σχέση μαζί του.
Με τον συγκεκριμένο πρώην υπουργό έχετε;
Αυτά είναι προσωπικά δεδομένα εξάλλου, εγώ έχω πάντα ανοιχτή την πύλη της καρδιάς μου και την πύλη της μονής μου.
Όλα αυτά τα χρόνια πρωθυπουργοί και υπουργοί επισκέπτονταν m μονή. Σήμερα στην εκδήλωση σας, εκτός του εκπροσώπου του ΛΑΟΣ κ. Κώστα Αιβαλιώτη, δεν ήταν κανείς από τους συγκεκριμένους πολιτικούς…
Τώρα φοβούνται να έρθουν, θα τους περάσει όμως!
Πολλοί έχουν μιλήσει τα τελευταία χρόνια για τις ικανότητές σας στον χώρο του real estate.
Το μόνο που δεν έχω. Ποτέ δεν με απασχολούν τα οικονομικά ζητήματα. Απλώς η μονή είναι μεγάλη σε μέγεθος και έχει μεγάλες ανάγκες και ανέθεσε τη διαδικασία αυτή σε ανθρώπους που την αγαπούν.
Για ποιον λόγο είχατε προτείνει την επιστροφή των δημόσιων εκτάσεων που ανταλλάχτηκαν με τη Βιστωνίδα, πράγμα που δεν δέχτηκε ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου;
Το είχαμε κάνει αυτό για να αποδείξουμε ότι εμείς δεν έχουμε κάποιον ανθρώπινο σκοπό στις ενέργειές μας.
Έγινε ντόρος. Κακώς έγινε ντόρος και τον έκαναν με επιτηδευμένο τρόπο. Η μονή πάντα τείνει χείρα βοηθείας και θέλει να πνίξει κάθε σκανδαλισμό που γίνεται ακόμα και με κόστος δικό της.
Δεν είμαστε εμπορικός οίκος όπως μας παρουσίασαν, είμαστε άμισθοι φύλακες και διαχειριστεί της μονής αυτής που μας έταξε η Θεία πρόνοια.
Θα υπάρξει κάποια άλλη διεκδίκηση της μονής σε δημόσια έκταση;
Ας τελειώσει αυτή… Δεν έχουμε άλλη. Το μοναδικό μετόχι που είχαμε ήταν αυτό και έπρεπε να τακτοποιηθεί και μάλιστα ήταν μια υποθήκη των προγενέστερων γερόντων.
Μου έλεγαν μόλις ανέλαβα τη μονή: “Εμείς είμαστε αγράμματοι και μας γέρασε το Κράτος εσύ που ανέλαβες και έχετε μορφωμένους μοναχούς να διεκδικήσετε την περιουσία της Μονής”. Αυτό κάναμε.
Τελευταία αναφέρεστε σε αλλότριες δυνάμεις που επιβουλεύονται την πατρίδα μας. Πώς βιώνετε τις δύσκολες στιγμές που περνά ο ελληνικός λαός;
Προσευχόμαστε. Evτόνως προσευχόμαστε για τον λαό του Θεού. Θα ξεπεράσουμε τις δυσκολίες, αν γυρίσουμε στη μετάνοια και προστρέξουμε στον Θεό.
Τι θα λέγατε στους Έλληνες πολιτικούς αυτή τη στιγμή;
Τους λέω να προστρέξουν στον Θεό και να αξιοποιήσουν τις ρίζες και τις πηγές και τις παραδόσεις του γένους. Αυτοί είναι θησαυροί μας.
Μια μεγάλη δύναμη της χώρας είναι οι πνευματικές μας πηγές, δηλαδή οι ορθόδοξες πηγές, και νομίζω ότι δεν αξιοποιούνται καταλλήλως από τους κυβερνώντες τους εκάστοτε άρχοντες του τόπου.
Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας ως ηγούμενου του Βατοπεδίου;
Εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ να αναπαύσω τον πάσχοντα και πονεμένο άνθρωπο διότι η Μονή Βατοπεδίου είχε πάντα δύο πόδια.
Το ένα το είχε στον ησυχασμό και τον ασκητισμό και το άλλο στην προσφορά του έθνους.
Είμαι υποχρεωμένος να ακολουθήσω την παράδοση αυτή.
πηγή: Romfea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible