Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Searching for the Truth



ORTHODOX CATECHISM TOPICS
Searching for the Truth
By: Fr. Anthony Alevizopoulos
PhD. of Theology, PhD. of Philosophy
http://www.egolpion.com/searching_truth.en.aspx
 The problem of where the truth lies has occupied mankind down through the ages; it is a problem that is always contemporary and of its very nature leads man to seek an answer. The Philosophers, especially the ancient Greeks, posed the question: "What is the truth?" and most men have searched for it rationally. Some said that truth is an Idea, a "principle of all things", the "prime mover unmoved" and called it God.
But this "God", the God of the philosophers, cannot redeem. He touches only man's rational faculty, and not man as a whole; no one can come into personal commu­nion with him since he is not a person, but something impersonal; an universal Mind that acts blindly, or is so distant and so transcendental that he has no interest in man or in the world.

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα του Σαββάτου 15-06-2013.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2012. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Πράξεις Των Αποστόλων κεφ. κ΄ 26 - 28 & κα΄ 1 - 2

κ΄ 26 - 28 & κα΄ 1 - 2



Ευαγγέλιον: Κατά Λουκάν κεφ. Ιζ΄ 1 - 9    

Ιζ΄ 1 - 9
 


Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Die Suche nach der Warheit


 THEMEN ZUR ORTHODOXEN KATECHESE
 
Von P. Antonios Alevizopoulos
Dr. der Theologie und Philosophie
 DIE SUCHE NACH DER WAHRHEIT

Übersetzung: Sr. Matthaia ©Heiliges Kloster Pantokratoros
Die Frage nach der Wahrheit hat die Menschheit durch die Jahrhunderte hindurch beschäftigt; sie ist eine immer aktuelle Frage, die ihrer Natur nach die Menschen dazu führt, nach einer Antwort zu suchen. Die Philosophen, besonders die alten Griechen, stellten die Frage: „Was ist Wahrheit?“, und die meisten Menschen haben rational danach gesucht. Manche sagten, daß die Wahrheit eine Idee ist, ein „Prinzip aller Dinge“, der „erste unbewegte Beweger“ und nannten sie Gott.
Aber dieser "Gott", der Gott der Philosophen, kann nicht erlösen. Er berührt nur das rationale Vermögen des Menschen, und nicht den Menschen als Ganzes. Niemand kann in persönliche Gemeinschaft mit ihm gelangen, da er keine Person ist, sondern etwas Unpersönliches, ein universelles Bewusstsein, das blind handelt, oder so entfernt und transzendent ist, dass es kein Interesse am Menschen oder der Welt hat.

Γιά τήν ἐνθύμηση τῶν ἁμαρτιῶν μας, τήν ἁπλότητα, τήν ἀπαλότητα καί τή δειλία

  Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΡΦΥΡΙΟ


 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄

3)ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΘΥΜΗΣΗ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΠΑΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΙΛΙΑ.


τι δέν πρέπει νά ξαναθυμόμαστε μέ λεπτομέρεια τίς μαρτίες μας.


Θεία Χάρη ποία ρχεται, ταν νθρωπος ταπεινωθε , ξομολογηθε καί κάνει πακοή στόν κανόνα το Πνευματικο, θεραπεύει τά ψυχικά νοσήματα.
Γέροντας συμβούλευε τι δέν πρέπει νά ξαναθυμόμαστε τίς μαρτίες, πού ξομολογηθήκαμε διότι ατό κάνει κακό. ταν κάποιος πού ἐξομολογήθηκε νομίζει τι δέν συγχωρήθηκε, δείχνει λιγοπιστία στό ερό Μυστήριο.
νθρωπος, πού λυπται περβολικά γιά τά παλαιά λάθη του, φθάνοντας μέχρι πελπισίας, «παίζει τό παιγνίδι» το πονηρο. γκλωβίζεται, λόγ τς λλειψης ταπείνωσης, στό ασθημα τς πογοήτευσης καί τς λύπης, πού δηγε στήν προθυμία γιά τά πνευματικά, στήν κηδία, στήν πελπισία. Εναι μιά καλοστημένη παγίδα το πονηρο, πού ρχεται «πό δεξιά», πειδή νθρωπος χει πληγωθε.

Ἡ ἐξέτασις τῆς συνειδήσεως

  Ο Αόρατος πόλεμος
ΟΣΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ

 Απόδοση στη νέα Ελληνική: Ιερομόναχος Βενέδικτος
Έκδοση Συνοδείας Σπυρίδωνος Ιερομονάχου, Νέα Σκήτη, Άγιον Όρος
 
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
 
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Η  Ἡ ἐξέτασις τῆς συνειδήσεως
Γιά την εξέτασι της συνειδήσεως σκέψου τρία πράγματα: τα σφάλματα της κάθε μέρας, την αιτία των σφαλμάτων αυτών και την στενοκαρδία και προθυμία που έχεις να τα πολεμήσης και να αποκτήσης τις αντίθετές τους αρετές. Γιά τα σφάλματα κάνε εκείνο που σου είπα στο κστ΄ κεφάλαιο (τι πρέπει να κάνουμε όταν πληγωθούμε κ.λπ). Γιά την αιτία αυτών ανάγκασε τον εαυτό σου να την πολεμήσης, να την κατατροπώσης και να την ρίξης στη γη. Γιά την προθυμία που χρειάζεται να κάνης αυτό και να αποκτήσης τις αρετές, δυνάμωσε την θέλησί σου με την απιστία του εαυτού σου, δηλαδή με το να μην έχης καθόλου θάρρος στον εαυτό σου, με την ελπίδα και το θάρρος στον Θεό, με την προσευχή και με το μίσος των πράξεων της κακίας και με την επιθυμία των πράξεων της αντίστοιχης αρετής.
Φρόντισε, αδελφέ, πάντοτε σε κάθε σου λογισμό, λόγο και έργο να έχης συνείδησι ακατάγνωστη, δηλαδή να μη σε κατηγορή και να μη σε τύπτη η συνείδησίς σου για κάποιο πράγμα

“Τά βάσανα... εἶναι ἡ πλούσια θεραπεία...” γιά νά σωθοῦμε

 

“ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ…ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΟΥΣΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ…” ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ


(Αγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς)
“ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤ’ ΑΛΛΟ, ΠΑΡΑ Η ΠΛΟΥΣΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΘΝΗ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΘΑΝΑΤΟ”
  
Μακάριος είναι ο άνθρωπος που υπομένει όλα τα λυπηρά αυτής της ζωής με καρτερία κι ελπίδα στο Θεό. Γι’ αυτόν η κάθε μέρα θα είναι μήνας στον ουρανό, ενώ στον άπιστο θα μοιάζει με χρόνο ολόκληρο. Γιατί ο άπιστος χαίρεται μόνο όταν δεν υποφέρει· κι όταν υποφέρει, το κάνει χωρίς υπομονή κι ελπίδα στο Θεό και δυσανασχετεί.

Μακάριος είναι ο άνθρωπος που δε γογγύζει όταν υποφέρει, αλλ’ εξετάζει τις αιτίες με υπομονή κι ελπίδα στο Θεό. Πού θα βρει τις αιτίες που τον κάνουν να υποφέρει αυτός που πάσχει; Θα τις βρει είτε μέσα του είτε στους γονείς του και στους γείτονές του. Ο βασιλιάς Δαβίδ υπόφερε για τις δικές του αμαρτίες. Ο Ροβοάμ για τις αμαρτίες τού πατέρα του, του βασιλιά Σολομώντα. Οι προφήτες υπόφεραν για τις αμαρτίες των συμπατριωτών τους.

Αν αυτός που πάσχει έψαχνε διεξοδικότερα και βαθύτερα τις αιτίες των βασάνων του, πού θα τις έβρισκε;

Ἡ Π.Ε.Φ.Ι.Π (Πανελλήνια Ἔνωση Φίλων τῶν Πολυτέκνων) καλεῖ νὰ συμμετάσχουν ὅλοι στὴν εἰρηνικὴ, ὁμολογιακὴ διαμαρτυρία κατὰ τοῦ 2ου Gay Pride Θεσσαλονίκης


Η Π.Ε.Φ.Ι.Π  (Πανελλήνια Ἔνωση Φίλων τῶν Πολυτέκνων) στηρίζει καὶ καλεῖ νὰ συμμετάσχουν ὅλοι στὴν εἰρηνικὴ, ὁμολογιακὴ διαμαρτυρία κατὰ τοῦ 2ου Gay Pride Θεσσαλονίκης.
Ἀς διαβάσουμε τὸ κείμενό τους:

«Η Π.Ε.ΦΙ.Π. κάνει έκκληση στους Πολυτέκνους και στους Φίλους των Πολυτέκνων του Νομού Θεσσαλονίκης, της Μακεδονίας, αλλά και απ’ όλη την Ελλάδα, να συμμετάσχουν στην ειρηνική και ομολογιακή αυτή συγκέντρωση μαζί με τους συγγενείς και τους φίλους τους.

Τί εἶπε ὁ Ἅγιος Διονύσιος ὁ Ἀρεοπαγίτης, ὅταν πῆγε στά Ἱεροσόλυμα νά δεῖ τήν ὑπεραγία Θεοτόκο

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΥΟΝΥΣΙΟΣ Ο ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣ ΟΤΑΝ ΠΗΓΕ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ.

Έχουμε πολλά παραδείγματα από τα οποία μπορούμε να διδαχθούμε. Πρώτα απ' όλα, ο Κύριος μάς έδωσε την Υπεραγία Θεοτόκο. Ήταν δικό Του θέλημα να μείνει η Υπεραγία Θεοτόκος μαζί με του αγίους Αποστόλους μετά την Ανάσταση και την Ανάληψή Του, προκειμένου να τους παρηγορεί και να τους ενθαρρύνει. Ένας από τους θεοφόρους Πατέρες, γηγενής των Αθηνών, ο άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης, λαχταρούσε να δει την Υπεραγία Θεοτόκο.
Όταν έφτασε στην Ιερουσαλήμ, τον πήγαν στο σπίτι του αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, όπου ζούσε η Υπεραγία Θεοτόκος. Όταν εισήλθε στο δωμάτιό Της, ελευθερώθηκε μεμιάς απ' όλες τις μέριμνες και τις ανησυχίες του, και τον κατέλαβε άφατη ειρήνη και χαρά. Να πώς περιγράφει τη συνάντηση του με την Υπεραγία Θεοτόκο:

Ἀναίρεση παραπληροφόρησης γιά τή Δήλωση Ἀρνήσεως δωρεᾶς Ὀργάνων Σώματος



Διαδόθηκε η παραπληροφόρηση ότι ο νόμος περί δωρεάς οργάνων οργάνων (Ν. 3984/2011 όπως τροποποιήθηκε μέ τόν Ν. 4075/2012) έχει πάψει να ισχύει. Αυτό είναι μέγα ΛΑΘΟΣ.
 Διότι  μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές (12.6.2013) οι νομικοί μας πληροφόρησαν  ότι ο νόμος ισχύει κανονικά, όπως αποδεικνύουν   οι on-line Τράπεζες Νομικών δεδομένων, που ενημερώνονται καθημερινά με τους ισχύοντες νόμους. Επίσης στον προγραμματισμό της Βουλής δεν υπάρχει υπό συζήτηση τέτοια κατάργηση.  Άλλωστε και ο ΕΟΜ στην  τελευταία  ανακοίνωσή του  (ΕΔΩ)  του παραδέχεται την  κανονική ισχύ του νόμου.
 Επίσης :
 Πολλοί συμπολίτες μας που έσπευσαν να καταθέσουν στα ΚΕΠ την Δήλωση αρνήσεως δωρεάς Οργάνων Σώματος, θεώρησαν το γνήσιο της υπογραφής τους, αλλά στη συνέχεια τα ΚΕΠ δεν δέχθηκαν να την στείλουν στον ΕΟΜ.

Οἱ συνέπειες τοῦ πνευματικοῦ μας στρουθοκαμηλισμοῦ. Στῶμεν Καλῶς. Ἀρχ. Ἀρσένιος Κατερέλος

Οἱ συνέπειες τοῦ πνευματικοῦ μας στρουθοκαμηλισμοῦ
Στῶμεν Καλῶς
Ἀρχ. Ἀρσένιος Κατερέλος 
 
Ποιός εἶναι πάντοτε ἐργατικός; Ποιός δέν παίρνει ποτέ ρεπό καί δέν κάνει ποτέ διακοπές; Ποιός δέν τεμπελιάζει, δέν εἶναι ράθυμος, δέν ἀπεργεῖ, ἔχει ἄκρα ὑπομονή καί τόσα ἄλλα «πνευματικά χαρίσματα»; Ὁ καλύτερος μοναχός; ΟΧΙ. Μόνο ὁ διάβολος, πού θέλει ἀκόμη καί τόν ἅγιο ἄνθρωπο νά τόν παρασύρη γιά νά κάνη ὅλα τά ἀντίθετα ἀπ᾽ ὅσα προαναφέραμε, δηλ. νά γίνη τεμπέλης, ράθυμος, κλπ., καί πάνω ἀπ᾽ ὅλα νά τόν ἀποπροσανατολίση τελείως.
Τό δαιμονικό πνεῦμα δέν μπορεῖ νά ἑνωθῆ ὀντολογικά μέ τό πνεῦμα τοῦ ἀνθρώπου, ἀλλά ὁ διάβολος χρησιμοποιῶντας πονηρία, δολιότητα, κλπ., βρίσκει τά ἀδύνατα σημεῖα τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου καί ἀναπαύεται μόνο ἐφ᾽ ὅσον ἁμαρτήση ὁ ἄνθρωπος καί τόν καταστήση δοῦλο καί σκλάβο τοῦ κάθε πάθους στό ὁποῖο ἐνέδωσε.

Ἡ ἀπάντηση τῶν ὀρθοδόξων στά gay pride. Λιτανεία 150 χιλιομέτρων-Συγκλονιστικές φωτό.


H AΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΤΑ ΓΚΕΙ PRIDE . ΛΙΤΑΝΕΙΑ 150 ΧΛΜ-ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ.


Συγκλονιστικές φωτογραφίες απο την πορεία χιλιάδων Ρώσων σε

λιτανεία 150 χιλιομέτρων!!! Μακάρι σύντομα να γίνει ετσι και η Ορθόδοξη Ελλάδα ...


ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Την ώρα που κάποιοι αναίσχυντοι  στην Ελλάδα «παρελαύνουν» σε αισχρές και ανήθικες «εκδηλώσεις υπερηφάνειας», οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΟΜΟΔΟΞΟΙ Ρώσοι αδελφοί κάνουν πορεία 150 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ (!!!) για να λιτανεύσουν την θαυματουργή εικόνα του Αγίου Νικολάου! Χιλιάδες νέοι, γέροι, παιδιά, ακόμα και ανάπηροι, φορτώνονται τα απαραίτητα και περπατούν, διατηρώντας ένα τάμα 600 και πλέον ετών που συγκλονίζει:

Ἡ προφητεία τοῦ Νῶε...

 
Έστω και εάν περάσαν χιλιάδες χρόνια από το γεγονός του κατακλυσμού και την σωτηρία του Νώε και των οικείων του, ακόμη και τώρα  και για πάντα θα συνεχίζεται απαράλλαχτα να παραμένει εκπληρούμενη    η προφητεία-αποκάλυψη του Νώε όταν απευθύνθηκε στους γιούς του μετά από την μέθη του.
Αναφέρουμε στην Νεοελληνική απόδοση το κείμενο:
«Ο Νώε έγινε γεωργός, ήρχισε να καλλιεργή την γην, και εφύτευσε μεταξύ των άλλων, και αμπελώνα.
 Ήπιε δε από τον οίνον και εμέθυσε. Μεθυσμένος δε καθώς ήτο, εγυμνώθη εντός της οικίας του, χωρίς να το αντιληφθή.
Ο Χαμ, ο πρόγονος των Χαναναίων, είδε την γύμνωσιν του πατρός του και εξελθών εγνωστοποίησεν εμπαικτικώς το γεγονός στους δύο αδελφούς του, οι οποίοι ευρίσκοντο έξω.
Αμέσως δε ο Σημ και ο Ιάφεθ έλαβον το ιμάτιον του πατρός των, έθεσαν αυτό στους ώμους των και οπισθοβατούντες μέχρι του πατρός των εσκέπασαν την γύμνωσιν αυτού έχοντες το πρόσωπόν των προς την αντιθέτον διεύθυνσιν, και έτσι δεν είδον καθόλου την γύμνωσιν του πατρός των.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στή Θεσσαλονίκη γιά τίς ἐκδηλώσεις ὁμοφυλοφιλικῆς «ὑπερηφάνειας» (Gay Pride)

ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ "ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ" (GAY PRIDE)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΩΡΑ 18:30
ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οπτικό Αγιολόγιο 14 Ιουνίου


Οπτικοποιημένο Ηχητικό Αγιολόγιο της 14ης Ιουνίου



Για να γνωρίσετε τους συντελεστές διαβάστε εδώ

Πνευματικοί λόγοι...Ἁγίου Διαδόχου Φωτικῆς

Ὅταν ἀνοίγουν συνεχῶς οἱ θύρες τοῦ λουτροῦ,
ἡ θερμότητα πού ὑπάρχει μέσα βγαίνει ἔξω καί σκορπίζεται.
Ἔτσι καί ἡ ψυχή, μέ τίς ἄσκοπες κουβέντες καί τούς θυμούς,
χάνει τήν ζεστασιά πού τῆς δίνει ἡ παρουσία τοῦ Θεοῦ μέσα της.

14 Ιουνίου Συναξαριστής. Ελισαίου Προφήτου, Μεθοδίου Ομολογητού, Κυρίλλου Ιερομάρτυρα, Ιουλίττας Οσίας, Ἅγιοι Οὐαλέριος καὶ Ρουφίνος, Ἅγιος Μστισλάβος – Γεώργιος, Νήφωνος Αθωνίτου, Ὅσιος Ἐλισσαῖος.

Ο Προφήτης Ελισαίος

Ὁ Προφήτης Ἐλισσαῖος καταγόταν ἐξ Ἀβελμαοὺλ τῆς γῆς Μανασσῆ, ἦταν υἱὸς τοῦ πλούσιου ἀγρότου Σαφάτ, ἀπὸ τὴν κοιλάδα Ἀβελμαουλά, ἀσκοῦσε τὸ ἐπάγγελμα τοῦ γεωργοῦ καὶ ἤκμασε κατὰ τὸ πρῶτο ἥμισυ τοῦ 9ου αἰῶνος π.Χ.
Ὁ Προφήτης Ἠλίας († 20 Ἰουλίου) εὑρῆκε τὸν Ἐλλισαῖο μὲ τὸ ἄροτρο στὸν ἀγρό του καὶ ἐκάλεσε αὐτὸν νὰ τὸν ἀκολουθήσει, ἀφοῦ ἔρριψε ἐπάνω του τὴ μηλωτή του.
Ἡ πράξη αὐτὴ συμβόλιζε τὴν κλήση τοῦ Ἐλισσαίου στὸ προφητικὸ ἀξίωμα καὶ τὴν ἐξ αὐτοῦ ἄντληση ἰσχύος καὶ θείας αὐθεντίας. «... Καὶ Ἐλισσαιὲ τὸν υἱὸν Σαφὰτ χρίσεις εἰς προφήτην ἀντὶ σοῦ... καὶ ἀπῆλθεν ἐκεῖθεν καὶ εὑρίσκει τὸν Ἐλισσαιὲ τὸν υἱὸν Σαφὰτ καὶ οὗτος ἠροτρία ἐν βουσί – δώδεκα ζεύγη καὶ αὐτὸς ἐν τοῖς δώδεκα – καὶ ἀπῆλθεν ἐπ’ αὐτὸν καὶ ἐπέρριψε τὴν μηλωτὴν αὐτοῦ ἐπ’ αὐτόν».
Ἀμέσως ὁ Ἐλλισαῖος, ἀφοῦ ἔσφαξε καὶ διεμοίρασε ζεῦγος βοῶν, ἀκολούθησε τὸν Ἠλία. Ἀφοῦ ἐπισκέφθηκαν τὰ Γάλγαλα, τὴ Βαιθὴλ καὶ τὴν Ἱεριχώ, διέβησαν τὸν Ἰορδάνη ποταμὸ, ὅπου ὁ Ἠλίας, ἐπιβὰς πυρίνου ἅρματος, ἐξαφανίσθηκε, ἀφοῦ ἐγκατέλειψε στὰ χέρια τοῦ Ἐλισσαίου τὴ μηλωτή του, διὰ τῆς ὁποίας αὐτὸς ἐπιτέλεσε πολλὰ θαύματα.

¿Que es la revelación Divina?


† Padre Antonios Alevizopoulos
Dr. teología Dr. filosofía
ASUNTOS DE CATECISMO ORTODOXO
¿QUE ES LA REVELACION DIVINA?
(Resumen)
 
De acuerdo a la fe ortodoxa la Iglesia no se basa en textos escritos, sino a la confesión de que Cristo es Dios-Hombre, es decir en la persona de Cristo, Dios se unió al hombre “indivisiblemente, sin cambio, sin confusión, inseparablemente”, y el hombre entró en una verdadera comunión con Dios,  en la persona de Cristo se unió hipostáticamente,  es decir, en una sola hipostásis (sustancia), el Dios y el hombre.

El Hijo y Palabra de Dios sigue siendo sustancialmente unido con su cuerpo y como la cabeza de la Iglesia está siembre unido con nosotros (Mat. 18, 20 + 28, 20). El Espíritu Santo se activa la presencia de Cristo en la vida de la Iglesia (A' Cor. 12, 3),  es por eso que la Iglesia es “columna y base de la verdad” (A' Tim. 3, 15 - A' Cor. 2, 7-11).

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible