Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Πῶς καί μέ ποιό τρόπο καθαρίζεται ἡ καρδιά μας.Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης

  ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ

 Πηγή: Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης


Ὁ ρόλος καὶ ἡ ἐνδυμασία τῆς γυναίκας_mp3



Π. Σάββας 2014-03-01_Ὁ ρόλος καὶ ἡ ἐνδυμασία τῆς γυναίκας_mp3


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 01-03-2014 (Σύναξη στὸ Ἀρχονταρίκι στόν Ι. Ν. Ἁγίων Ἀναργύρων Πενταπλάτανου Γιαννιτσῶν).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Συνεχής διά βίου Μετάνοια- ἐξομολόγηση.

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΟΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ

(ἀπομαγνητοφωνημένο ἀπόσπασμα ἀπό  ὁμιλία τοῦ Ἱερομονάχου Σάββα Ἁγιορείτη)

Δεῖτε ἐδῶ: Τί σημαίνει ἀγαπῶ τόν Θεό;

Τρόποι ἐπανενεργοποίησης (ἐπανανακάλυψης) τῆς Βαπτισματικῆς Θείας Χάρης


α)Συνεχής διά βίου Μετάνοια- ἐξομολόγηση.

Ἡ ἁμαρτία καί τά πάθη ἀπενεργοποιοῦν τήν Βαπτισματική Θεία Χάρη. Μέ τήν μετάνοια-ἐξομολόγηση ὁ ἄνθρωπος ἐξαλείφει τήν ἁμαρτία καί ἀπαλασσεται ἀπό τά πάθη. Μπορεῖ ἔτσι νά «ἀδειάσει» τό ἐσωτερικό τῆς καρδιᾶς του ἀπό ὅλην αὐτήν τήν δυσωδία καί νά δημιουργήσει χῶρο γιά τόν Θεό καί τόν πλησίον. Ἄν ὁ ἄνθρωπος ἔχει ἀνεξομολόγητες-ἀμετανόητες ἁμαρτίες αὐτές λειτουργοῦν ὡς ἐμπόδιο στό ν’ ἀγαπήσει τόν Θεό καί τόν πλησίον. Αὐτό συμβαίνει διότι ὅλος ὁ ὑπαρξιακός του χῶρος (ὅλη του ἡ καρδιά) εἶναι κατειλημμένος ἀπό τά πάθη καί μάλιστα ἀπό τό κυρίαρχο πάθος τοῦ ἐγωισμοῦ-ὑπερηφάνειας δηλαδή ἀπό τήν ἄρρωστη ἀγάπη γιά τό Ἐγώ του. Ἡ ψυχή εἶναι μολυσμένη καί «στραπατσαρισμένη», ἀνάξια τοῦ Ὑπέρλαμπρου νυμφίου της τοῦ Χριστοῦ.

«Ἐμεῖς» ἀναρωτιέται ὁ π. Πορφύριος «ἔχομε φλόγα γιὰ τὸν Χριστό;

Περί μετανοίας καί θεραπείας τῆς ψυχῆς

ΙΣΤ΄ ΛΟΥΚΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ
ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
Μιχαήλ Χούλη, Θεολόγου
  Ο αυτό-δικαιωθείς Φαρισαίος και ο μετανοήσας Τελώνης
 Αν ακούσουμε και μόνο τους τίτλους από τα δελτία ειδήσεων, αν και μόνο μια πρόχειρη ματιά ρίξουμε στις καθημερινές εφημερίδες, θα διαπιστώσουμε πως το κακό και η αμαρτία διαχέονταιστον κόσμο με διάφορες μορφές: Επιθετικότητα, έχθρες, ζήλειες, φυλετικές διακρίσεις, φόνοι, πόλεμοι, αυτοκτονίες, οικολογικές καταστροφές κ.λπ. Πολλοί άνθρωποι, εσκεμμένα, από άγνοια, ή αναγκαστικά, βιώνουν επομένως την αποτυχία, τη δυστυχία, την αποξένωση. Το έλεος του Θεού είναι όμως αμέτρητο. Η φιλανθρωπία Του συγχωρεί μετανοημένες ανομίες και αδικίες. Γιατί Εκείνος λέγει: «Δε θέλω το θάνατο του αμαρτωλού, ώσπου να επιστρέψει και να ζήσει». Και πάλι ο Κύριος Ιησούς λέγει: «Εβδομήντα φορές το επτά» (συνεχώς) να συγχωρείτε τα αμαρτήματα των άλλων (βλ. Ευχή επί Εξομολογουμένων).

Παπά Μεθόδιος Καρυώτης. Ἀπό τήν ἀσκητική καί ἡσυχαστική Ἁγιορείτικη παράδοση

Παπά Μεθόδιος Καρυώτης


   Ο παπα-Μεθόδιος ήταν Ρουμάνος στην καταγωγή. Γεννήθηκε στις 26 Δεκεμβρίου το έτος 1905 στο Σιμπίου της Ρουμανίας από τον Ιωάννη Πόπα και την Ευδοκία. Στη βάπτιση ονομάσθηκε Βασίλειος.
Ήρθε στο Άγιον Όρος να μονάσει και κοινοβίασε στο Κουτλουμουσιανό Κελί των Αγίων Θεοδώρων. Τον Απρίλιο του 1932 έγινε η κουρά του και πήρε το όνομα Μεθόδιος. Για την καθαρότητα και την ευλάβειά του τον χειροτόνησαν ιερέα.
   Τον έστειλε κάποτε ο Γέροντάς του στου Εσφιγμένου να δώσει το εργόχειρο με τη ρητή εντολή να επιστρέψει αυθημερόν.
Αφού εκτέλεσε την υπακοή του ο καιρός χάλασε και άρχισε να βρέχει καταρρακτωδώς. Οι πατέρες προσπάθησαν να τον εμποδίσουν να μη φύγει με τέτοιο καιρό.
Εκείνος έχοντας κατά νου την εντολή του Γέροντός του ξεκίνησε, προχώρησε και μετά δυσκολευόταν να συνεχίσει. Βρήκε τότε μια κουφάλα δένδρου, ζάρωσε μέσα και προσευχόταν. Τον πήρε ο ύπνος και όταν ξύπνησε είδε ένα φως κοντά του. Σκέφθηκε:

ΠΑΤΗΡ ΘΑΔΔΑΙΟΣ. Ἐρώτηση καθηγητή Ζ.Σ.: Τί θά μπορούσατε νά μᾶς πεῖτε γιά τούς κόσμους ἔξω ἀπό τή γῆ; Μπορεῖτε νά μᾶς πεῖτε γιά τό ἄν ὑπάρχουν ἐξωγήινοι;


Υπάρχουν Εξωγήινοι;

Ερώτηση καθηγητή Ζ.Σ.: Τί θα μπορούσατε να μας πείτε για τούς κόσμους έξω από τη γη; Μπορείτε να μας πείτε για το αν υπάρχουν εξωγήινοι;
Απάντηση πατρός Θαδδαίου: Ναι, υπάρχουν... Μόνον πού είναι ενέργεια των σκέψεων. Δεν είναι ενέργεια υλική, όπως εμείς οι άνθρωποι την γνωρίζουμε. Τέτοια πλάσματα όπως είμαστε εμείς οι άνθρωποι δεν υπάρχουν στο σύμπαν. Γιατί; Επειδή μόνον το ανθρώπινο γένος είναι ευλογημένο να «γεμίζει» την γη του Θεού όπως το είπε ο Κύριος. «Και ηύλόγησεν αυτούς ο Θεός, λέγων: αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και πληρώσατε την γην» (Γένεσις, Α'28).
Η γη του Θεού δεν είναι μόνον η μικρή γήινη σφαίρα, πού αποτελεί μόνο μία μικρή τελεία στο σύμπαν. Η γη του Θεού είναι ολόκληρο το σύμπαν.
Τα πονηρά πνεύματα κάτω από τον ουρανό, όταν είδαν πώς το νέο δημιούργημα του Θεού, ο άνθρωπος έπρεπε να κατοικεί τη γη του Θεού, κατάλαβαν πώς δεν υπήρχε χώρος γι' αυτούς.

Ὁ Χριστός εἶναι πρόσωπο καί ὄχι κατάσταση!Ποιός εἶναι ὁ «Χριστός» τῆς Νέας Ἐποχῆς;

  Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο «ΧΡΙΣΤΟΣ» ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ;
 π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ: ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ – ΓΚΟΥΡΟΥΪΣΜΟΣ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ-ΑΘΗΝΑ 1997 (4η ΕΚΔΟΣΗ)
ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Π. Ε. Γ,  τηλ. 210 6396665
     Οι ομάδες της Νέας Εποχής κηρύττουν επίσης χριστό, όμως ένα άλλο Χριστό, όχι την Κεφαλή της Εκκλησίας. Ο Χριστός των ομάδων αυτών ταυτίζεται με μια κατάσταση μέσα στον άνθρωπο, με τη χριστική κατάσταση. Χρησιμοποιούν επίσης και άλλους ό­ρους: συνείδηση Χριστού, συνείδηση Βούδδα κ,ο.κ. Με αυτή την εξίσωση θέτουν στο ίδιο επίπεδο τον Ιησού Χριστό με τον Βούδδα, τον Κρίσνα ή ακόμη τον Φύρερ της δικής των αποκλειστικής ομάδας, όπως τον Σάμαελ Άουν Βεόρ, τον Σάϊ Μπάμπα, τον Διονύση Δώριζα κ. ο. κ.

Ἡ μεγάλη προετοιμασία μέρος (β΄)



Ὁσίου Ἀμβροσίου
jubpls
«Ἀγαπήσω σε, Κύριε, ἡ ἰσχύς μου· »
Ψαλμ. 17 : 2
 Κεφ. 7 μέρος (β΄)
Στό μοναστήρι ὑπῆρχαν μεγάλα οἰκήματα σάν ξενοδοχεῖα, πού μποροῦσαν νά τά ἐνοικιάσουν οἱ εὐσεβεῖς προσκυνηταί καί νά παραμείνουν ἐκεῖ οἰκογενειακῶς ἀρκετόν καιρό. Σ᾿ ἕνα ἀπό αὐτά τά οἰκήματα ἔμεναν τίς ἡμέρες ἐκεῖνες καί οἱ Κλουτσάρεφ, μία οἰκογένεια πλουσίων. Ὁ πνευματικός τους πλοῦτος ὑπεσκέλιζε τόν ὑλικό, γιατί ἦταν ἐξαιρετικά εὐλαβεῖς ἄνθρωποι. Πῶς βρέθηκαν ὅλοι στήν Ὄπτινα; Θά τό ἐξηγήσω ἀμέσως.
Ἡ φλόγα τῆς θείας ἀγάπης ἔκαιγε ἐξ ἴσου στίς καρδιές ὅλων. Καί ὁ πατέρας καί ἡ μητέρα καί ἡ μικρή κόρη καί ἡ γιαγιά ἐπυρπολοῦντο ἀπό τόν ἔρωτα μιᾶς ζωῆς δοσμένης ἐξ ὁλοκλήρου στόν Θεόν. Γι᾿ αὐτούς ὁ κόσμος καί τά πλούτη τους – καί εἶχαν ἀρκετά πλούτη – ἦταν σκύβαλα μπροστά στούς πνευματικούς θησαυρούς τῆς ἐρημικῆς ζωῆς. Σκέπτονταν λοιπόν νά προσορμισθοῦν ὅλοι σέ κάποιο λιμάνι τοῦ Θεοῦ, ὁ πατέρας στήν Ὄπτινα καί οἱ ὑπόλοιποι στήν γυναικεία Μονή τοῦ Μπελέφσκι ἤ κάπου ἀλλοῦ κοντά στήν Ὄπτινα.

O ”ΘΕΟΣ” TOY KAZANTZAKH KAI TOY NIΤΣΕ-1 («Ὁ Νέος Τραγικὸς Πολιτισμὸς θὰ ἀναπηδήσει ἀπὸ τὴν Γερμανία»)


Ὁ «Θεὸς» τοῦ Καζαντζάκη καὶ τοῦΝίτσε [Α´] Ἡ Συμβολή του στὴν Ἑδραίωση τῆς Παγκοσμιοποίησης καὶ γιατί ὁ «Νέος Τραγικὸς Πολιτισμὸς θὰ  ἀναπηδήσει ἀπὸ τὴν Γερμανία»

Δάφνη Βαρβιτσιώτη, Ἱστορικὸς

.               Σὲ προηγούμενο ἄρθρο μας, μὲ τίτλο «Νίκος Καζαντζάκης. Ἡ Συμβολὴ τῶν Ἰδεῶν του στὸ “Κοινωνικὸ Ὁλοκαύτωμα” ποὺ Συντελεῖται στὴν Σύγχρονη Ἑλλάδα», εἴχαμε ἐπικεντρωθεῖ στὰ περιεχόμενα τοῦ προλόγου τοῦ “ταξιδογραφήματός” του, «Ταξιδεύοντας-Ἀγγλία» (1940), τὸ ὁποῖο προσέφερε, σὲ κυριακάτικο φύλλο της, ἐφημερίδα πανελλαδικῆς ἐμβέλειας.
.               «Φυσικὴ» Ἠθικὴ καὶ Μετάλλαξη: Στὸ ἄρθρο αὐτό, εἴχαμε ἀναλύσει τοὺς τρόπους μὲ τοὺς ὁποίους ἡ μεταφυσικὴ ἀντίληψη τοῦ Καζαντζάκη ὁδηγεῖ τὸν ἀνυποψίαστο ἀναγνώστη στὴν ἀποδοχὴ ἑνὸς κόσμου ἱερχαρχημένου βάσει τῆς «φυσικῆς» ἠθικῆς, ὅπου κυριαρχεῖ ὁ δυνατώτερος καὶ ἐπιζεῖ ὁ πλέον προσαρμοζόμενος, καὶ ὅπου δὲν ὑπεισέρχεται τὸ ἔλεος ἔναντι τῶν ἀδυνάμων, πόσον μᾶλλον θέμα ἐλευθερίας τους (ὅπως συμβαίνει καὶ στὸν σατανισμό, ὅπου, γιὰ τοὺς Δυνατούς, «Τὸ “Θέλω” εἶναι ὁ Νόμος», ἄρα «οἱ σκλάβοι πρέπει νὰ ὑπηρετοῦν».

Παρακλητική καί ἐξομολογητική προσευχή τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Γραικοῦ στόν Ἅγιο Ἰωάννη τόν Πρόδρομο

  (Λεγομένη στον Παρακλητικό Κανόνα του Αγ.Μαξίμου του Γραικού στον Τίμιο Πρόδρομο,μετά το Επάκουσον ημών).
Πρόσδεξαι,ώ μετανοίας κήρυξ και λύχνε του ηλίου της δόξης φαεινέστατε, την παρ΄εμού προσφερομένην  παράκλησιν, ο και μείζων εν γεννητοίς  παρά του Σωτήρος  μαρτυρηθείς,ο τα στειρωτικά δεσμά διαλύσας και την πατρικήν αφωνίαν  εις ευφωνίαν  μετατρεψάμενος.
Ο  πάσι τον σωτήριον  προκηρύξας  νόμον και τον ένα της ομοουσίου και αδιαιρέτου Υπεραγίας Τριάδος,  Θεόν  Λόγον,χειρί  κρατήσαι και βαπτίσαι αξιωθείς, ο Πρόδρομός τε και Προφητών απάντων υπέρτερος, Ιωάννη ένδοξε χαριτώνυμε, εισάκουσον και άναψον μου τον εσβεσμένον τη ραθυμία λύχνον της ψυχής μου και φώτισον με τη ευπαρρησιάστω πρεσβεία σου.

Λόγος παραινετικός στήν εἴσοδο τῆς Ἁγίας Τεσσαρακοστῆς - Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου

Ευλόγησον   Πάτερ.
 ΧΑΙΡΩ και ευφραίνομαι, βλέποντας σήμερον στολισμένην την Εκκλησίαν του Θεού με το πλήθος των παιδιών της, και όλους σας, όπου με πολλήν χαράν εσυντρέξατε. Διότι όταν αποβλέπω εις τα χαρούμενά σας πρόσωπα, έχω σημείον μεγαλώτατον της ψυχικής σας ηδονής, καθώς έλεγε και κάποιος σοφός˙ «Καρδίας ευφραινομένης θάλλει πρόσωπον». Δια τούτο λοιπόν και εγώ εσηκώθηκα σήμερον με περισσοτέραν προθυμίαν, δια να σας μεταδώσω εις τον αυτόν καιρόν αυτήν την πνευματικήν χαράν, και να σας γένω μη νυτής του ερχομού της αγίας Τεσσαρακοστής, του ιατρικού λέγω των ψυχών μας. Διότι ο κοινός απάντων ημών Δεσπότης, θέλων ως φιλόστοργος Πατήρ να ξεπλύνωμεν τας αμαρτίας, όπου εκάμαμεν εις όλον τον καιρόν, επενόησεν εις ημάς την θεραπείαν, και δια μέσου της αγίας Τεσσαρακοστής. Ας μη γίνεται λοιπόν τις κατηφής˙ ας μη γίνεται τις σκυθρωπός, άλλ' ας χορεύη, και ας χαίρεται και ας δοξάζη τον κηδεμόνα, και επιμελητήν των ψυχών μας, όπου μας άνοιξεν αυτήν την εξαίρετον στράταν, και ας δεχθή με πολλήν χαράν τον ερχομόν της.

Τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ καλύτερο ἀπὸ τὸ δικό μας.(Ἁγίου Νείλου τοῦ Ἀσκητῆ)

Πολλὲς φορὲς ζήτησα μὲ τὴν προσευχὴ ἀπὸ τὸ Θεό, νὰ μοῦ γίνει κάτι ποὺ τὸ νόμιζα καλό, καὶ ἐπέμενα παράλογα νὰ τὸ ζητῶ βιάζοντας τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, καὶ δὲν Τὸν ἄφηνα νὰ οἰκονομήσει Ἐκεῖνος ὅ,τι γνωρίζει ὡς συμφέρον δικό μου. Καὶ λοιπὸν ἀφοῦ ἔλαβα ὅ,τι ζήτησα, στενοχωρέθηκα ὕστερα πολὺ, ποὺ δὲν εἶχα ζητήσει νὰ γίνει τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ. Γιατί δὲν μοῦ ἦρθε τὸ πράγμα ἔτσι ὅπως τὸ νόμιζα.
[Πηγή: isagiastriados.com]
http://www.orthros.eu

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible