Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Σκέψεις πού ἐνισχύουν τήν ἐμπιστοσύνη μας στήν Ὑπεραγία Θεοτόκο. Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης

ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ-ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ 

Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης 

http://hristospanagia3.blogspot.gr/

 

Ὁ Ἅγιος Κωνσταντῖνος ὁ Μέγας καί οἱ ἀρνητές τῆς ἁγιότητάς του

Ο Άγιος Κωνσταντίνος ο Μέγας και οι αρνητές της αγιότητάς του
 
του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου - συγγραφέα
 
ΓΕΝΙΚΑ: Είναι γεγονός ότι η στάση των ιστορικών απέναντι στο Μέγα Κωνσταντίνο είναι αντιφατική. Για άλλους υπήρξε δολοφόνος και καιροσκόπος, για άλλους, το θαύμα της ιστορίας. Αυτό συμβαίνει διότι επικράτησαν ιδεολογικές εκτιμήσεις χωρίς επισταμένη έρευνα των πηγών. 'Έται όμως, η Ιστορία χρησιμοποιείται διασκευέασμένη κατά το δοκούν, για να “αποδειχθούν” πράγματα που δεν θεμελιώνονται, ενώ επιχειρείται να ερμηνευθούν ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα μέσα από το πρίσμα των συνθηκών που σήμερα επικρατούν.
Οι άμεσες πηγές που αντιστοιχούν στην περίοδο των χρόνων του Μ. Κων/νου είναι ο ιστορικός της Εκκλησίας Ευσέβιος, που ήταν, όμως, προσωπικός φίλος του Κων/νου, ο ιστορικός Λακτάντιος, που ήταν με τη σειρά του φίλος του γιου του Κων/νου, Κρίσπου, και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος. Πέρα από τις πηγές αυτές, έχουμε τον ειδωλολάτρη ιστορικό Ζώσιμο (425-518) που έγραψε την Ιστορία του 150 χρόνια μετά το θάνατο του Κων/νου, βασιζόμενος όμως σε πηγές άλλων ειδωλολατρικών έργων.
Μάλιστα οι περισσότερες πληροφορίες του δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν ή να διασταυρωθούν με καμιά άλλη πηγή.

Ἡ δική μας δοκιμασία καί τῶν ἄλλων

Τελικά θα έλεγα ότι η δοκιμασία είναι μία πραγματικότητα που έχουμε το δικαίωμα, αν μπορούμε,  ν’ αποφύγουμε. Είναι ένα πρόβλημα που δικαιούμαστε να το επιλύσουμε , αν είναι δυνατόν. ‘Όμως πρέπει να υποτασσόμαστε μπροστά στο μυστήριο της δοκιμασίας και να τη χρησιμοποιήσουμε για την πνευματική μας πρόοδο.
Αν δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε την προσωπική μας δοκιμασία, δεν θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε ούτε τη δοκιμασία των άλλων. Μπορούμε όμως, παρά ταύτα, να δοκιμάσουμε να τους βοηθήσουμε να υπομείνουν τη δοκιμασία τους. Μάλιστα είναι καθήκον μας να το κάνουμε αυτό, γιατί ο Κύριος μας κάλεσε να γίνουμε συνεργοί του, να βοηθούμε τον πλησίον.

Ὁ Χριστός θέλει ὅλη τήν ἀγάπη μας νά τήν δώσουμε σ' Ἐκεῖνον καί ὕστερα Αὐτός τά οἰκονομάει ὅλα....

Διδαχές της αείμνηστης Γερόντισσας Μακρίνας, Ηγουμένης της Ι.Μ.Παναγίας Οδηγήτριας Πορταριάς.

Κυριακή της Σαμαρείτιδος '85.
Όταν θα ‘χουμε γρήγορον νουν, που λέει «γρήγορον νουν, σώφρονα λογισμόν, καρδίαν νήφουσαν» να παίρνει γρήγορα ο νους, να μην αμελεί, να τρέχει στον Θεό να έχει πολλή αγάπη, να έχει λατρεία στο Θεό πολλή. Γιατί ο Χριστός θέλει να Τον αγαπούμε πάρα πολύ, να τον λατρεύουμε ολοκληρωμένα, ούτε στα παιδιά μας, ούτε στην οικογένεια μας να 'ναι ο νους μας, ούτε σε διάφορα που μας ενοχλούν κ.λ.π. Θέλει δηλ. να έχουμε την μέριμνα όλη στο Θεό, πώς θα Τον λατρέψουμε, πώς θα τον ευεργετήσουμε, πώς να κάνουμε τάς εντολάς Του, να είμαστε ειλικρινείς, να μην είμαστε χλιαροί, να έχουμε δυνατότητα ν' αγαπούμε τον Θεό.
Η Σαμαρείτης είχε προαίρεση καλή γι' αυτό την αξίωσε ό Θεός να δει τον Χριστό, είχε προαίρεση, αλλά δεν έβρισκε φως, δεν έβρισκε άνθρωπο να τη φωτίσει. Τα χαρίσματα αυτά τα είχε μέσα στην ψυχή της και μετά, αφού είχε την προαίρεση την καλή, βρήκε τον Χριστό, την περίμενε εκεί πέρα και ζήτησε το ύδωρ το ζών κ.λ.π. Η προσευχή μας να μην είναι χλιαρή, να μην είναι αδρανής.

Ἐπιστολές Ἰωάννη, ἡγουμένου Ἱερᾶς Μονῆς Βαλαάμ (19η)

ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΛΑΜΟ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ι.Μ. ΒΥΤΟΥΜΑ 1988
 ΔΕΚΑΤΗ ΕΝΑΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Ο ελεήμων Κύριος σου έδωσε έστω και λίγο να γευθείς τη χρηστότητά Του, όπως οι απόστολοι στο Θαβώριο Όρος.
Ο απόστολος Πέτρος είπε: «Καλόν εστίν ημάς ώδε είναι».
Όμως γνώριζε, πώς μερικές φορές πρέπει να βρισκόμαστε και στον Γολγοθά.
Ο διάβολος δεν πολεμά τίποτε άλλο τόσο όσο την προσευχή.
Κάποτε φέρνει στον νου διάφορους λογισμούς, ακόμη και βλάσφημους, άλλες φορές ενεργεί με τους ανθρώπους και δημιουργεί συκοφαντίες, άλλες φορές πάλιν καρδιακή ξηρότητα, τεμπελιά και άλλα πολλά.

Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ καί Ἱερά Παράδοση

Εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ακολουθούμε πιστά την Αγία Γραφή, και κρατούμε την Ιερά Παράδοση. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που διαφωνούμε με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, οι οποίοι δεν δέχονται την Ιερά Παράδοση. 
Σε αυτό το άρθρο θα σταθούμε στην θέση των Μαρτύρων του Ιεχωβά προς την Ιερά Παράδοση, και θα εξετάσουμε την άποψη της Αγίας Γραφής, και αν δικαίως διαφωνούν, ρίχνοντας μια γρήγορη ματιά στα έντυπα που μας προσφέρουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά όταν μας επισκέπτονται στα σπίτια μας.
Μερικά από τα έντυπα που μας έχουν προσφέρει οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι αυτά που παρουσιάζονται στο άρθρο μας.

Η Ορθόδοξη πίστη στην Αγία Γραφή μας προτρέπει να κρατούμε την Ιερά Παράδοση.

Ἀγνώστου συγγραφέως:Οἱ περιπέτειες ἑνός προσκυνητοῦ_6ο_mp3



Π. Σάββας 2012-04-26_ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΥ_ΣΤ΄ ΜΕΡΟΣ_mp3

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 26-04-2012 (Συνάξεις Νέων στό Πνευματικό Κέντρο τοῦ Ι. Ν. Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Χρόνος μετανοίας

Αφού απέτυχε ο ίδιος εδώ να ευεργετηθή , στην συνέχεια φροντίζει για τη σωτηρία των άλλων. Είδες πόσο σκληρός ήταν πριν από αυτό και πόσο φιλάνθρωπος έγινε μετά; Όταν ζούσε, περιφρονούσε τον Λάζαρο που τον είχε μπροστά στα μάτια του∙ τώρα, όμως, μολονότι είναι απόντες οι συγγενείς του, φροντίζει γι’ αυτούς. Και τότε βέβαια, ενώ βρισκόταν μέσα στα πλούτη, δεν έστρεφε το βλέμμα του στην ελεεινή θέα του πτωχού, τώρα όμως που βρίσκεται μέσα στους αναπόφευκτους πόνους, φροντίζει για τους συγγενείς του και ζητεί να σταλή προς αυτούς ο Λάζαρος, για να τους αναγγείλη αυτά. Βλέπεις πώς έγινε φιλάνθρωπος και πράος και συμπαθητικός;

“Ἡ πρακτική μέθοδος τῆς προσευχῆς”

Ἅγιος Γεράσιμος ὁ Παλλαδᾶς, 300 χρόνια ἀπό τήν Κοίμησή του (1714-2014)

pall2

18 Μαΐου 2014 
Ο Άγιος Γεράσιμος Β´ ο Παλλαδάς, Πατριάρχης Αλεξανδρείας, που έζησε κατά τον 17ο αιώνα, είναι ένας από τους διαπρεπέστερους λόγιους ιεράρχες της περιόδου της τουρκοκρατίας, που  παρέμεινε σχεδόν στην «αφάνεια» για πολλά χρόνια, αν και διακρίθηκε για την αγιότητα και την ακτινοβολία της προσωπικότητάς του, καθώς και την  πολύπλευρη πνευματική του δραστηριότητα.
Βιογραφία του αγίου Γερασίμου έγραψε εβδομήντα χρόνια μετά την κοίμησή του, ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Γεράσιμος Γ’ ο Γημάρης (1783-1788). Γεννήθηκε στο χωριό Σκιλλούς της Κρήτης, τη σημερινή Καλλονή, μεταξύ των ετών 1625 και 1630. Πατέρας του ήταν ο Θεόδωρος Παλλαδάς πρωτοπρεσβύτερος στον Χάνδακα (Ηράκλειο) ονομαστός για την μόρφωση  και τη ρητορική του ικανότητα  και μητέρα του η Στυλιανή, το γένος Μαρά. Η οικογένειά του, από τον πατέρα του, ήταν λευιτική και ανέδειξε γνωστές προσωπικότητες στην Κρήτη. Μετά την κατάληψη της Κρήτης από τους Τούρκους η οικογένεια του πήγε στα Επτάνησα.
Αφού διδάχθηκε τα πρώτα γράμματα και πήρε τα πνευματικά εφόδια  από τον πατέρα του κατά τη διάρκεια της παραμονής της οικογένειας του στα Επτάνησα  πήγε για σπουδές στην Βενετία. Η μόρφωσή του ήταν μεγάλη, καθώς γνώριζε άριστα την αρχαία ελληνική, λατινική και εβραϊκή γλώσσα, και κατείχε σε βάθος  τη θεολογία, φιλοσοφία κ. λ. π.

Κύριε, ἐμφύτευσον ἐν ἐμοί...


"Κύριε, ἐμφύτευσον ἐν ἐμοί

τήν ρίζαν τῶν ἀγαθῶν τόν φόβον σου."

¿En qué medida la «Teología de la Liberación» es «Ortodoxa»? Πόσο «Ορθόδοξη» είναι η «Θεολογία της Απελευθέρωσης» ;

SANTA METRÓPOLIS DEL PIREO ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
SECCIÓN SOBRE HEREJÍAS Y FALSAS RELIGIONES
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
En Pireo 15 Mayo 20014 Εν Πειραιεί τη 15η Μαΐου 2014.

¿EN QUÉ MEDIDA “TEOLOGÍA DE LA LIBERACIÓN” ES “ORTODOXA”?
ΠΟΣΟ «ΟΡΘΟΔΟΞΗ» ΕΙΝΑΙ Η «ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ»;
 El Gran Sábado (19-4-2014) el periódico de Atenas “Amanecer Dominical” publicó un artículo del Sr. Ánguelos Gunopulos con el tema: “TEOLOGÍA DE LA LIBERACIÓN: La Iglesia de los pobres o del laós-pueblo pobre”. Puso de relieve un aspecto del papismo, la llamada " teología de la liberación ", que ha causado aquí en medio siglo muchos debates, y también desde el aspecto Ortodoxo. Estamos de acuerdo con los datos históricos del columnista y su posición de que el Cristo y Su enseñanza, se dirige hacia la sanación y salvación universal y entera del hombre, en la que está incluida también la liberación social. También estamos de acuerdo que la cacodemonía-malestar social del mundo es resultado de la caída del ser humano de su auténtica naturaleza divino-creada al pecado y los pazos.
Το Μέγα Σάββατο (19-4-2014) η εφημερίδα των Αθηνών «ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», δημοσίευσε άρθρο του κ. Άγγελου Γουνόπουλου με θέμα:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible