Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Ἅγιος Παΐσιος ἁγιορείτης: "Γιατί, βρέ παιδί μου, ὅπως ἐρχόσουν, σκότωσες τόν φίλο μου;"

Μαρτυρίες προσκυνητών για τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο
 
Βαλάσης Καρυοφίλης, Σέρρες
«Όταν είχαμε επισκεφθεί τον Γέροντα Παΐσιο καί καθόμασταν μαζί του στο υπαίθριο αρχονταρίκι του, μας πλησίασαν από την είσοδο του φράχτη, τρία άτομα. Ο Γέροντας απευθύνθηκε σ' έναν από τους τρεις, λέγοντάς του: "Γιατί, βρε παιδί μου, όπως ερχόσουν, σκότωσες τον φίλο μου;" 
Κάποιος από την παρέα εκείνη απήντησε: "Δεν σκοτώσαμε κανέναν, Γέροντα". 
"Πώς, βρε παιδί μου, δεν σκοτώσατε ένα φίδι; Αυτό εγώ το τάϊζα". 
Τότε τα παιδιά παραδέχτηκαν ότι σκότωσαν με ξύλο ένα φίδι, πού συνάντησαν στο μονοπάτι. 
Μετά συζητήσαμε σχετικά με την διάθεση χρόνου για προσευχή. Το μήνυμα του Γέροντα ήταν ότι πρέπει να διαθέτουμε περισσότερο χρόνο για προσευχή και λιγότερο για εργασία. Για εργασία τόσο, όσο για να ζούμε. 
Τότε επενέβη κάποιος, λέγοντας: "'Έχω επτά σουπερμάρκετ και μπορώ να σας πω ότι έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο από ένα υπάλληλο μου". 
Ο Γέροντας απέφυγε να του απαντήσει. Του απάντησαν, όμως, οι άλλοι προσκυνητές. Αυτό συνέβη τρεις φορές. Τότε εκείνος εκνευρίστηκε και είπε: "Γέροντα, σας απηύθηνα τρεις ερωτήσεις και, αντί για σας, μου απάντησαν αυτοί. Απαιτώ μία απάντηση από σας!" 
Ο Γέροντας σηκώθηκε και με χαμόγελο και καλωσύνη, αφού τον ακούμπησε στον ώμο. τού λέει: "Βρε παιδί μου, θα πάρεις απάντηση από μένα, όταν θα μιλάμε την ίδια γλώσσα". 
Και αυτό το είπε, επειδή ο άνθρωπος εκείνος ήταν αιρετικός.
Από το βιβλίο: Μαρτυρίες προσκυνητών 
Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994
 
https://paraklisi.blogspot.gr/2016/12/blog-post_403.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible