Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Κάποτε εἶχα δεῖ καί ἕνα ὄνειρο, σάν ὁπτασία ἦταν. Βρέθηκα σ’ ἕνα περιβόλι, ὅπως εἶναι τό ἀμπέλι ἀπέναντι. Ἦταν ἕνα πολύ ὡραῖο μέρος, ὅλο καταπράσινο. Ἦταν ἐκεῖ καί μιά μαυροφόρα γυναίκα μαζί μέ ἕνα παιδάκι τριῶν ἑτῶν. ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΒΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ.

Θυμάμαι μιά φορά, όταν ήθελα νά ακολουθήσω τή μοναχική πολιτεία, συνάντησα μιά Γερόντισσα, Ακακία την έλεγαν, καί μου είπε πώς η μοναχική πολιτεία είναι σαν ένα βουνό καί άμα την καταλάβη κανείς είναι σαν ένα αυγό. Θυμάμαι καί τό δενδράκι πού στάθηκα γιά δέκα λεπτά καί αναρωτήθηκα, «πώς θά γίνη τό βουνό αυγό;». Καί μετά είπα: «Τί, είναι αδύνατο στον Θεό νά γίνη τό βουνό αύγό;». Τότε αποφάσισα ν’ ακολουθήσω τη ζωή αυτή.

Κάποτε είχα δει καί ένα όνειρο, σάν οπτασία ήταν. Βρέθηκα σ’ ένα περιβόλι, όπως είναι τό αμπέλι απέναντι. Ηταν ένα πολύ ωραίο μέρος, όλο καταπράσινο. Ηταν εκεί καί μιά μαυροφόρα γυναίκα μαζί μέ ένα παιδάκι τριών ετών. Άφησε τό παιδάκι καί έτρεχε μέσα στή χλόη, από βουναλάκι σέ βουναλάκι. Γιά μιά στιγμή μέ φωνάζει καί μου λέει: «Μαρία, έλα κοντά μου». Πήγα κοντά της καί μου ξαναλέει: «Μπορείς νά πιάσης αυτό τό παιδάκι;». «Θά μπορέσω», της είπα. «Αν μπορέσης, θά δης τί θά σου δώσω». Άρχισα καί εγώ νά τρέχω, ίδρωσα μέχρι νά πιάσω τό παιδάκι. Αφού τό έπιασα, τό αγκάλιασα σφιχτά καί τού είπα: «Πόσο γλυκύς είναι ο Χριστός;». Εκείνο μέ τά στρουμπουλά του χεράκια μου κάνει μέσα στο στόμα «χχχ». Μέ τό «χχχ» πού μου έκανε, μου ήρθε μιά γλυκύτητα, σάν νά έφαγα του κόσμου τά μυρωδάτα λουκούμια, σάν από τριαντάφυλλο- ήρθε μέσα στο στόμα μου το μέλι τής Χάριτος. Τότε η γυναίκα, πού είχε δυο δακτυλίδια, φόρεσε τό ένα σ’ εμένα καί τό άλλο στο παιδάκι. Κι αμέσως ξύπνησα. Ξύπνησα χωρίς τό δακτυλίδι καί αισθάνθηκα σάν νά μου έλειπε ένα δακτυλιδάκι από τό χέρι πού τό φορούσα χρόνια- αυτή την αίσθηση είχα. Υστερα από εκείνο τό όνειρο δέν ήθελα νά φάω τίποτε. Μέ φώναζε η θεία μου, «έλα, σου έκανα μπιφτέκι να φας», τίποτε εγώ- ούτε νά φάω ούτε νά πιω ήθελα, γιά νά μή χάσω τή γεύση αυτή. Τήν είχα αυτή τή γεύση γιά πολύ καιρό, ενάμιση-δυό χρόνια! Δέν είχα φάει ούτε γλυκό ούτε λουκούμι ούτε ζάχαρι έβαζα στο τσάι μου, τίποτε τό γλυκό, γιά νά μή χάσω αυτή την ουράνια γεύση! Υστερα είπα, πρέπει νά πάρω τήν απόφασι νά γίνω μοναχή!
-Πόσων χρόνων ήσασταν;
-Δέν θυμάμαι, μικρούλα ήμουν. Πήρα τήν απόφασι νά γίνω μοναχή. Τελείωσε η υπόθεσι. Εγώ θά γίνω μοναχή! Όμως που νά τό πω αυτό; Δέν είχα πνευματικό νά τό πω. Υστερα ήρθε ο π. Έφραίμ, ο πρώτος μου πνευματικός- του το είπα και μου απάντησε: «Είναι κάλεσμα Θεού, παιδί μου, πρέπει νά γίνης μοναχή». Από τότε άρχισα καί φορούσα μιά μπλέ ρομπίτσα, ένα μαντηλάκι στο κεφάλι και ζούσα σάν μοναχή. Θέλω νά πω, πώς είναι η Χάρις του Θεού καί πώς ήταν τό θέλημα του Θεού. Διότι, ποιος ξέρει, όπως ήμουν ορφανή και δέν είχα κανένα, σέ τί βούρκο θά έπεφτα, σέ τί χέρια- καί τί θά γινόμουν; Αλλά οι εθχές των γονέων μου μέ προστάτεψαν.

Ό πατέρας μου οκτώ ήμέρες πριν πεθάνη φώναξε τή μητέρα μου καί της είπε: «Τώρα θά πεθάνω έγώ καί τον άλλο χρόνο θά πεθάνης κι εσύ. Θά βρεθή ένα μεγάλο χέρι, πολύ μεγάλο χέρι, πού θά προστατέψη τά παιδιά μας». Καθαρή Δευτέρα, στις τέσσερις η ώρα πέθανε ο πατέρας μου καί στο χρόνο επάνω ακριβώς Καθαρή Δευτέρα στις τέσσερις η ώρα πέθανε και η μητέρα μου. Βρέθηκαν άνθρωποι πού μας προστάτεψαν. Ενας παντοπώλης κοντά μας κάθε μέρα μάς έφερνε ένα καλάθι μέ ένα σημείωμα επάνω πού έλεγε: «Νά αδειάσης τό καλάθι και νά τό αφήσης έξω από τό σπίτι». Μέ αυτό τό καλάθι πού είχε μέσα απ’ όλα τά είδη, περνούσαμε μέ τον αδελφό μου όλον τον καιρό. Θυμάμαι τον πατέρα μου πού δάκρυσε, όταν έλεγε στή μητέρα μου «θά βρεθή ένα μεγάλο χέρι νά προστατέψη τά παιδιά μας». Όπως και μάς προστάτεψαν. Τακτοποιήθηκε καί ο αδελφός μου στ’ ανάκτορα καί γνωρίσαμε καλούς άνθρώπους πού μάς προστατέψανε, μάς νουθετήσανε και μάς δείξανε πολλή αγάπη, καλύτερα καί άπό γονείς. Τί κάνει η Χάρις του Θεού!


 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.   ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ  ΒΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ. ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ.
 
http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/02/blog-post_52.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible