Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Μίλιτσα Ζερνώβ .Τά μάτια πού εἶδαν τόν Θεό


Μίλιτσα Ζερνώβ
Τά μάτια πού είδαν τόν Θεό

Κάποτε, μετά τό 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, μέ κάλεσαν οι αμερικανοί φίλοι μου να τούς επισκεφτώ από τήν Αγγλία. Εγώ στό μεταξύ είχα πληροφορηθεί ότι ο Έπ. Νικόλαος ζει στό Σικάγο καί αποφάσισα να τόν επισκεφτώ, μολονότι αυτό δέν ήταν ούτε τόσο φθηνό μά ούτε καί τόσο απλό. Τηλεφώνησα στή σέρβική Εκκλησία γιά να μάθω τήν διεύθυνσή του καί μου είπαν ότι ο Επίσκοπος έλειπε σε ταξίδι στή Νέα Υόρκη γιά ένα τριήμερο. Ήταν γιά μένα δώρο εξ ουρανού.
Συναντηθήκαμε. Εκείνος ήταν γερασμένος καί καταβεβλημένος αλλά τό βλέμμα των μαύρων ματιών του διαπερνούσε τόν συνομιλητή όπως τότε στη Σερβία, μέχρι τήν καρδιά. Αρχίσαμε να μιλάμε γιά τήν πορεία τού κόσμου, γιά τήν Εκκλησία, τή Ρωσία... «Σεβασμιώτατε, τόν ρώτησα, άραγε οι κακουχίες καί οι στερήσεις στό στρατόπεδο συγκέντρωσης, πνευματικά φονεύουν ή ξαναγεννούν τόν άνθρωπο;
Έγώ γιά παράδειγμα, γνώρισα ανθρώπους, καί μάλιστα πιστούς, οι οποίοι στό στρατόπεδο δέν είχαν τή δύναμη να προσευχηθούν επειδή όλες τους οι δυνάμεις ήταν συγκεντρωμένες στό ξεροκόμματο, στό κρεμμύδι, στό φλυτζάνι μέ τό ζεστό νερό...».

Μου απάντησε: Στό στρατόπεδο γινόταν έτσι - κάθεσαι σέ μιά γωνιά καί επαναλαμβάνεις μέσα σου:

-Κύριε, εγώ ειμί γη καί σποδός. Κύριε παράλαβε τήν ψυχή μου! Καί πάλι - σέ ανεβάζει ο Κύριος... Στήν πραγματικότητα, θά έδινα όλη τή ζωή πού μου απέμεινε, εάν αυτό ήταν δυνατόν, γιά μιά ώρα παραμονής στό Νταχάου.

Ο Επίσκοπος σήκωσε τά μάτια του καί μέ κοίταξε ίσια στά μάτια. Εγώ δέν μπόρεσα να αντέξω εκείνο τό βλέμμα. Μέ κοίταζαν τά μάτια τού ανθρώπου πού συνάντησε τό Θεό πρόσωπο πρός πρόσωπο....
 Μου έλεγε καί τό εξής: Μέ πλησίαζαν οι δεσμοφύλακες καί ειρωνικά μέ ρωτούσαν: -Πιστεύεις εσύ ότι ο Ιησούς Χριστός ήταν Θεός;
-Όχι, τους απαντούσα. Τότε άρχιζαν να γελούν καί να μέ ξαναρωτούν: -Δηλαδή εσύ δέν πιστεύεις πλέον;
Δέν πιστεύω παρά γνωρίζω, φώναζα μέ όλη μου τή δύναμη καί εκείνοι εξαγριωμένοι έφευγαν αυτοστιγμεί. Αργότερα ξανάρχιζαν τήν κουβέντα καί ρωτούσαν:
-Εκείνος ο Ιησούς σου, ήταν γιός μιας Εβραιοπούλας;
-Όχι, τούς απαντούσα.
-Τότε τίνος γιός ήταν;
-Υιός του Θεού, τούς απαντούσα καί εκείνοι δέν είχαν τί να μου πουν.

Ο Επ. Νικόλαος ήταν στύλος της Σερβικής Εκκλησίας. Τώρα, μετά τήν κοίμησή του, βλέπει συνεχώς τό Θεό πρόσωπο πρός πρόσωπο.


Ἁγιοπνευματικές Διδαχές γιά τόν Θεό καί τούς ἀνθρώπους , Ἁγίου 

Νικολάου Ἀχρίδος,. ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ"

http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/04/blog-post_38.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible