Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Πλανερές ὁπτασίες, Ὀλέθριες ἀγγελοφάνειες

 
Σε κάποιον από τους αδελφούς παρουσιάστηκε ο διάβολος, «μετασχηματισμένος σε άγγελο φωτός» (Β΄ Κορ. ια΄ 14), και του είπε: «Εγώ είμαι ο Αρχάγγελος Γαβριήλ και στάλθηκα σε σένα!».
 

Εκείνος, του απάντησε: «Πρόσεξε μήπως στάλθηκες για κανέναν άλλον· γιατί εγώ δεν είμαι άξιος!». Και ο διάβολος έγινε αμέσως άφαντος.
Οι Γεροντάδες προειδοποιούσαν, ότι, ακόμη κι αν συμβεί να σου παρουσιαστεί πραγματικός άγγελος, εσύ, μην τον πιστέψεις!
Αντίθετα, ταπεινώσου μέσα σου, λέγοντας: «Εγώ, δεν είμαι άξιος να δω άγγελο, μια που ζω έτσι μέσα στην αμαρτία».

Και για κάποιον άλλον Γέροντα έλεγαν, ότι, εκεί που καθόταν στο Κελλί του κι έκαμνε τον πνευματικό του αγώνα, έβλεπε φανερά μπροστά του δαίμονες και τους ξευτέλιζε.
Βλέποντας, ο διάβολος, τον εαυτό του να νικιέται τόσο πολύ από αυτόν τον Γέροντα, πήγε και του παρουσιάστηκε πάλι, λέγοντας αυτήν την φορά: «Εγώ είμαι ο Χριστός!».
Και με το που τον είδε ο Γέροντας, έκλεισε αμέσως τα μάτια του. Γυρίζει και του λέει τότε ο διάβολος: «Μα, γιατί κλείνεις τα μάτια σου; Εγώ είμαι ο Χριστός!».
Του αποκρίθηκε τότε ο Γέροντας: «Δεν θέλω σ’ αυτήν την ζωή εγώ να δω τον Χριστό!». Μόλις τ’ άκουσε αυτά ο διάβολος έγινε άφαντος.
Και σ’ έναν άλλον Γέροντα, επίσης, έλεγαν οι δαίμονες: «Θέλεις να δεις τον Χριστό;». Κι εκείνος γύρισε και τους είπε: «Να χαθείτε εσείς κι όλ’ αυτά που μου λέτε! Πιστεύω μονάχα τον Χριστό μου, ο Οποίος, είπε στο Ευαγγέλιό Του: “Εάν τυχόν έρθει και σας πει κάποιος: ‘Να, ο Χριστός!’ ή ‘Να, εκεί, ο Χριστός!’, εσείς, μην τον πιστέψετε καθόλου!”(Ματθ. κδ΄ 23)». Και αμέσως αυτοί εξαφανίστηκαν κι από αυτόν. 
[«Το Μέγα Γεροντικόν», τόμ. δ΄, κεφ. ιε΄, §197–§200, σελ. 142–145, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου «Το Γενέσιον της Θεοτόκου», Πανόραμα Θεσ/νίκης, Μάρτιος 19991.]
https://paraklisi.blogspot.gr/2017/06/blog-post_163.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible