Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Βασίλειος Στεργιούλης, Ὑπόθεση Folgero

Υπόθεση Folgero

Βασίλειος  Χ. Στεργιούλης, θεολόγος

Παράξενος θα φανεί ο τίτλος του παρόντος σημειώματος. Θα δημιουργήσει προβληματισμό σε όσους δεν έτυχε να πληροφορηθούν σχετικά το θέμα Folgero.
Πρόκειται συγκεκριμένως για δίκη, που διεξήχθη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ύστερα από προσφυγή σ’ αυτό κατά της Νορβηγίας, διότι εισήγαγε στα δημόσια εκπαιδευτήρια της πολυθρησκειακό μάθημα θρησκευτικών. Και η απόφαση του Δικαστηρίου, στις 20 Ιουλίου 2017, ήταν καταδικαστική για τη Νορβηγία.
Η αναφορά μας στην εν λόγω δίκη γίνεται, επειδή σχετίζεται με την άκαμπτη στάση και την αδικαιολόγητη εμμονή του δικού μας Υπουργείου Παιδείας να επιβάλλει στους ορθόδοξους μαθητές μας, ένα παρόμοιο πρόγραμμα σπουδών πολυθρησκευτικού χαρακτήρος. Πρόγραμμα αντίθετο προς το Σύνταγμα, τους νόμους του Κράτους και το Ευρωπαϊκό δίκαιο, ακατάλληλο και επικίνδυνο για τους μικρούς μαθητές, που δεν έχουν ακόμη γνωρίσει επαρκώς την ορθόδοξη πίστη.
Το παράδοξο είναι ότι το εν λόγω πρόγραμμα θρησκευτικών επιβάλλει το Υπουργείο Παιδείας μόνον στους ορθοδόξους μαθητές, που αποτελούν την πλειοψηφία του μαθητικού δυναμικού της χώρας. Ενώ για τους Μουσουλμάνους, τους Ρωμαιοκαθολικούς και τους Εβραίους μαθητές κατοχυρώνει νομικά το δικαίωμα τους να διδάσκονται αποκλειστικώς και μόνον την δική τους πίστη (Νόμοι: 4235/2014, άρθρο 68 και 4386, άρθρο 55).

Χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας μας δύο μέτρα και δύο σταθμά. Παραβιάζει την αρχή της ισονομίας και ισοπολιτείας. Μεροληπτεί εις βάρος των ορθοδόξων μαθητών. Εφαρμόζει ρατσιστική και παντελώς ανεξήγητη και άνιση τακτική. Άδικη μεταχείριση της πλειοψηφίας.
Είναι εμφανές ότι οι εμφορούμενοι από τις αρχές της σχετικοκρατίας και της αθεΐας κυβερνήτες μας αντιτίθενται στην ορθόδοξη πίστη και Εκκλησία. Αγκυλωμένοι στις αντιπνευματικές και υλιστικές του ιδεοληψίες αντιμετωπίζουν φαίνεται την Εκκλησία ως ένα κοινωνικό μόρφωμα σχετιζόμενο μόνον με τα συσσίτια και την παντοειδή περίθαλψη του πτωχευμένου από την ΄΄ουτοπική΄΄ πολιτική του λαού μας και τίποτα πέρα από αυτό. Γι ’αυτό και στόχο στο πρόγραμμα τους έχουν να αναθέσουν τη διδασκαλία των θρησκευτικών σε... κοινωνιολόγους!
Το νέο μάθημα των θρησκευτικών δεν είναι οδηγός των μαθητών στην ορθόδοξη πίστη. Δεν τους προσφέρει το πνευματικό μεγαλείο και τον άφθαστο πνευματικό πλούτο της Ορθοδοξίας. Αλλά τους παραπλανά, επιφέρει σ’ αυτούς σύγχυση και γίνεται εργαλείο προπαγάνδας και προσηλυτισμού στις διάφορες θρησκευτικές ετεροδιδασκαλίες. Από μάθημα ζωής και αγωγή ψυχής γίνεται οδηγός στην πανθρησκεία, στο μηδενισμό και στην αθεΐα.
Οι κυβερνώντες θέλουν το θρησκευτικό μάθημα ουδετερόθρησκο. Γι ’αυτό στον ΄΄ Οδηγό Εκπαιδευτικού στα Θρησκευτικά Δημοτικού και Γυμνασίου΄΄ (σελ. 267) διευκρινίζουν ότι οι δάσκαλοι του Δημοτικού Σχολείου ΄΄είναι σημαντικό κατά την εκπαιδευτική διαδικασία να αποστασιοποιούνται κατά το δυνατόν από τη θρησκεία στην οποία ενδεχομένως ανήκουν είτε πατροπαράδοτα είτε από επιλογή ΄΄! Είναι φανερό πλέον ότι οδηγούν την ελληνική παιδεία οι σύγχρονοι μεταρρυθμιστές στην απορρύθμιση. Το επιβεβαιώνουν επιπλέον και η θεματική εβδομάδα με τις έμφυλες (ή ορθότερα άφυλες) ταυτότητες, καθώς και οι προωθούμενες ριζικές αλλαγές στο μάθημα της ιστορίας. Γι’ αυτό και διαμαρτύρεται τώρα –μετά την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων- η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, που κάνει λόγο για΄΄ χρηστική και ιδεοληπτική ιστορία ΄΄ και για Πρόγραμμα Σπουδών που δεν αποβλέπει στη διαμόρφωση πολιτών με ιστορική σκέψη κα εθνική συνείδηση, παράλληλα με την ιστορική, αλλά αναφέρεται σε «πλουραλιστική και ανεκτική εθνική ταυτότητα»!.
Αγανακτούν και διαμαρτύρονται οι γονείς για το απαράδεκτο και επικίνδυνο νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα θρησκευτικά επιστρέφοντας στο Υπουργείο τα νέα βιβλία του μαθήματος. Ξεκίνησε αυτός ο τρόπος αντίδρασης από την Κρήτη. Επεκτάθηκε στ’ άλλα νησιά και τώρα στην ηπειρωτική Ελλάδα. Προσφάτως, όπως πληροφορούμαστε από το διαδίκτυο, επέστρεψαν τα βιβλία τους 47 μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου Γραβιάς.
Το ερώτημα είναι :Θα κατανοήσει το Υπουργείο τις διαμαρτυρίες του Ορθόδοξου λαού μας ή θα συνεχίσει δηλώνοντας ότι έγιναν διορθώσεις στο πρόγραμμα θρησκευτικών τις οποίες δέχθηκε η Εκκλησία;
Αν συνεχίσει την άκαμπτη εμμονή του στην επιβολή του απαράδεκτου προγράμματος των θρησκευτικών τότε μια νέα, υπόθεση Folgero, ελληνική, θα απασχολήσει πάλι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible